Avizier & evenimente

Luna ianuarie
Buletin Informativ al Consiliului de Administratie - decembrie 2019

A aparut Buletinul Informativ al Consiliului de Administratie al ASE, aferent lunii decembrie, pe care va invitam sa-l cititi aici... 


In atentia candidatilor la ASE, la programele universitare de LICENTA 2020

Metodologia privind organizarea si desfasurarea concursului de admitere, anul universitar 2020-2021, la programele de studii universitare de licenta, poate fi consultata aici. Informatii complete despre Admiterea 2020 la programele de studii universitare de licenta se gasesc pe pagina special dedicata: Admitere Licenta 2020. Pentru mai multe detalii, ne puteti contacta la adresa de email: admitere@ase.ro.


In atentia candidatilor la ASE, la programele universitare de MASTERAT 2020

Metodologia privind organizarea si desfasurarea concursului de admitere, anul universitar 2020-2021, la programele de studii universitare de masterat, poate fi consultata aici


Sedinta festiva Senat Universitar

Miercuri, 15 ianuarie, ora 11.00, in Aula Magna are loc sedinta festiva a Senatului universitar prilejuita de ceremonia de decernare a Titlului onorific "Meritul universitar Virgil Madgearu cu medalie de aur" domnilor profesori universitari doctori: Oprea CALIN, Viorel PETRESCU, Ion PLUMB, Eugen BURDUS, Nicolae DARDAC, Mihai KORKA si Dorin ZAHARIE. Invitatie...


SEDINTA FESTIVA A SENATULUI UNIVERSITAR

Miercuri, 15 ianuarie, a avut loc in Aula Magna festivitatea de decernare a titlului onorific suprem al ASE pentru profesorii sai "Meritul universitar Virgil Madgearu cu medalie de aur". Titlul a fost acordat domnilor prof.univ.dr. Oprea CALIN, prof.univ.dr. Viorel PETRESCU, prof.univ.dr. Ion PLUMB, prof.univ.dr. Eugen BURDUS, prof.univ.dr. Nicolae DARDAC, prof.univ.dr. Mihai KORKA si prof.univ.dr. Dorin ZAHARIE. In afara unei cariere profesionale de exceptie, dansii au desfasurat, timp de multi ani, activitatea de prorector ai universitatii noastre. Va multumim, dragi Domni Profesori, pentru activitatea desfasurata in si pentru Academia de Studii Economice din Bucuresti! Foto eveniment...


Sedinta Senatului Universitar ASE

Miercuri, 22 ianuarie a.c., incepand cu ora 09.00, in Aula Magna, are loc prima sedinta a noului Senat. Primul punct de pe ordinea de zi il reprezinta alegerea Presedintelui Senatului si al doilea punct este aprobarea membrilor birourilor sectiilor de votare pentru alegerea Rectorului ASE. 


Cursuri de Prim ajutor in ASE

Sambata, 25 ianuarie 2020, incepand cu ora 12:00, in amfiteatrul 2204 se desfasoara prima serie din acest an a Cursurilor de Prim Ajutor de Baza adresate intregii comunitati universitare a ASE. Va asteptam sa va pregatiti pentru VIATA alaturi de noi! Pentru inscrieri, accesati formularul on-line: https://apex.oracle.com/pls/apex/f?p=17648:1:15685992323737:::::


Sesiunea de iarna
Sesiunea de iarna din ASE are loc in perioada 20 ianuarie - 09 februarie a.c.
Succes la examene tuturor studentilor ASE! 

Prof. univ. dr. Dumitru Miron a fost ales Presedinte al Senatului ASE pentru mandatul 2020-2024
Miercuri, 22 ian., a.c., a avut loc sedinta de alegeri a noului Presedinte al Senatului Universitar al ASE. In urma exprimarii votului, noul Presedinte al Senatului ASE, pentru mandatul 2020-2024, este prof. univ. dr. Dumitru MIRON.
In cadrul sedintei, domnul Presedinte Dumitru Miron a propus, conform Regulamentului de organizare si functionare a Senatului Universitar al ASE, pentru functia de cancelar pe domnul prof. univ. dr. Paul Pocatilu. Propunerea a fost votata in unanimitate de membrii Senatului. 
Felicitari, Domnule Presedinte Dumitru Miron, si succes dumneavoastra si tuturor membrilor noului Senat Universitar al ASE! Comunicat de presaFoto eveniment...

Luna februarie
Dezbatere pe teme economice prioritare

Marti, 4 februarie a.c., incepand cu ora 9.00, in Sala Virgil Madgearu are loc intalnirea Team Romania, organizata de Institutul Aspen Romania (IAR) si biroul din Bucuresti al German Marshall Fund of the US (GMF). Subiectele propuse pentru aceasta dezbatere sunt potentialul de valorificare a resurselor energetice ale Romaniei si de a deveni un hub energetic regional, precum si oportunitatile de dezvoltare a sectorului de R&D in Romania. 


THE 3RD INTERNATIONAL CONFERENCE ON ECONOMICS AND SOCIAL SCIENCES - ICESS 2020

In zilele de 2 si 3 aprilie 2020, Academia de Studii Economice din Bucuresti organizeaza conferinta internationala "THE 3RD INTERNATIONAL CONFERENCE ON ECONOMICS AND SOCIAL SCIENCES - ICESS 2020". Data limita de depunere a lucrarilor stiintifice este 15 martie a.c. (click aici). Pentru detalii, accesati site-ul conferintei: http://www.icess.ase.ro/ 


Buletin Informativ al Consiliului de Administratie - ianuarie 2020

A aparut Buletinul Informativ al Consiliului de Administratie al ASE, aferent lunii ianuarie, pe care va invitam sa-l cititi aici...


Dezbatere pe teme economice prioritare in ASE

Marti, 4 februarie a.c., a avut loc in ASE intalnirea Team Romania, organizata de Institutul Aspen Romania (IAR) si biroul din Bucuresti al German Marshall Fund of the US (GMF) in parteneriat cu universitatea noastra. La dezbatere au participat prof.univ.dr.Nicolae Istudor - Rectorul ASE, Ludovic Orban - Prim Ministrul Romaniei, Virgil Daniel Popescu - Ministrul Economiei, Energiei si Mediului de Afaceri, Vasile Iuga - Acting President ASPEN, Alina Inayeh - Director GMF, reprezentanti din mediul economico-social. Subiectele abordate in cadrul dezbaterii s-au referit la oportunitatile de dezvoltare a cercetarii si potentialul energetic al Romaniei. Foto eveniment...


Cea de-a XIV-a editie a Conferintei internationale ICBE

In perioada 19-21 martie 2020, in ASE se desfasoara editia a XIV-a a Conferintei internationale ICBE (International Conference on Business Excellence) organizata de catre Departamentul UNESCO pentru Administrarea Afacerilor din cadrul Facultatii de Administrarea Afacerilor, cu predare in limbi straine, in parteneriat cu Societatea pentru Excelenta in Afaceri. Data limita de depunere a lucrarilor este 15 februarie a.c. Detalii... Site conferinta...


JOINT CONFERENCE EURO WORKING GROUP FOR COMMODITIES AND FINANCIAL MODELLING 63rd MEETING & XVIII INTERNATIONAL CONFERENCE ON FINANCE AND BANKING FI BA 2020
In perioada 26-28 martie 2020 se va desfasura JOINT CONFERENCE EURO WORKING GROUP FOR COMMODITIES AND FINANCIAL MODELLING 63rd MEETING & XVIII INTERNATIONAL CONFERENCE ON FINANCE AND BANKING FI BA 2020. Inscrierile sa fac pana pe 12 februarie 2020 prin transmiterea lucrarii redactate in limba engleza la adresa fiba@fin.ase.ro. Pentru detalii: http://www.fin.ase.ro/FIBA2020/index.asp

Economic Convergence in European Union (ECEU)

In perioada 30 - 31 martie 2020, in cadrul ASE Bucuresti se va desfasura a XVII-a editie a conferintei "Economic Convergence in European Union" (ECEU), organizata de facultatea de Economie Teoretica si Aplicata. Termenul limita pentru transmiterea rezumatelor in vederea participarii la conferinta este data de 11 februarie 2020. Detalii conferinta...


Newsletter Consortiul Universitaria

A aparut editia ianuarie 2020 a Newsletter-ului editat de Consortiul Universitaria. Documentul poate fi citit aici...


Fulbright Student Award 2021-2022

S-a lansat programul de burse Fulbright pentru studentii ciclurilor de licenta, masterat si doctorat in Statele Unite ale Americii, pentru anul universitar 2021-2022. Durata burselor este de 9 luni (un an universitar, incepand cu august 2021). Termenul limita de inscriere a candidaturilor este 11 mai 2020. Mai multe informatii gasiti aici...  Va uram succes! Afis...


Lansarea laboratorului "AI Lab in Cloud"
Marti, 18 februarie, ora 10.00, la salile 2316 si 2013 din cladirea "Virgil Madgearu", ASE lanseaza in parteneriat cu Microsoft "Al Lab in Cloud", un laborator in cadrul caruia studentii pot experimenta ultimele inovatii in tehnologia informatiei si isi pot antrena competentele intr-o economie unde fiecare organizatie va deveni una digitala. Aflati cum va puteti inscrie la cursuri in care va veti putea conecta la platforma de cloud computing AZURE pentru a experimenta crearea de masini virtuale, vizualizarea datelor, automatizarea de procese si cum puteti utiliza platforma de inteligenta artificala a Microsoft pentru dezvoltarea solutiilor AI in zona conversationala sau cea a algoritmilor predictivi, a stiintei datelor, a roboticii, IoT si multe altele. Afis...
Pentru formularul de inscriere, accesati https://bit.ly/3bvsUSP.
Va asteptam! 

Lansarea proiectului de cercetare MIMY: Spre o mai buna intelegere a procesului de integrare a tinerilor migranti

Academia de Studii Economice din Bucuresti este partener in noul proiect UE de cercetare "MIMY" ("Spre o mai buna intelegere a procesului de integrare a tinerilor migranti"), lansat la 10 februarie 2020 in Luxemburg. Proiectul isi propune sa imbunatatească situatia tinerilor migranti in Europa printr-o analiza pe mai multe paliere a diverselor procese de integrare. Detalii... Comunicat de presa... Foto...


Alegeri Rector ASE

Prof. univ. dr. Nicolae Istudor este candidatul unic la functia de rector al ASE. Programul de management, celelalte documente depuse la dosarul de inscriere si graficul intalnirilor cu membrii comunitatii pot fi consultate pe site-ul institutional la https://www.ase.ro/?page=alegeri_rector. Alegerile au loc marti, 25 februarie, a.c., in intervalul 08.00 - 20.00.  


Bun venit studentilor Erasmus+ in ASE

Suntem bucurosi sa uram bun venit celor peste 30 de studenti Erasmus+ din Austria, Franta, Germania, Italia, Liban, Luxemburg, Republica Moldova, Olanda, Federatia Rusa, Turcia si Uzbekistan. Va dorim succes la invatatura si o incursiune plina de experiente frumoase in Bucuresti! Foto...


Alegeri Rector ASE. Intalniri de prezentare a programului managerial
Intalnirile candidatului la functia de Rector ASE,  prof. univ. dr. Nicolae Istudor, pentru prezentarea programului managerial au loc dupa cum urmeaza:
  • intalnirea cu cadrele didactice: miercuri, 19 februarie, ora 12:00, Aula Magna;
  • intalnirea cu studentii: joi, 20 februarie, ora 13:30, Aula Magna;
  • intalnirea cu personalul administrativ: vineri, 21 februarie a.c., ora 13:30, Aula Magna.

Detalii pe site-ul institutional https://www.ase.ro/?page=alegeri_rector. Afis...


Felicitari colegilor care au promovat examenele pentru posturi didactice!

In data de 17 februarie a.c., a avut loc intalnirea festiva a membrilor Consiliului de Administratie al ASE cu noii colegi care au promovat examenele pentru posturile didactice. Succes tuturor in activitatea universitara pe care o vor desfasura! Foto...


Lansarea laboratorului "AI Lab in Cloud" in ASE

Marti, 18 februarie a.c., Academia de Studii Economice din Bucuresti a lansat in parteneriat cu Microsoft laboratorul "Al Lab in Cloud", investitia in dotarile acestui spatiu de invatamant fiind de cca 50.000 de euro. In cadrul laboratorului, studentii ASE pot experimenta ultimele inovatii in tehnologia informatiei si isi pot antrena competentele intr-o economie unde fiecare organizatie va deveni una digitala. Rectorul ASE, prof. univ. dr. Nicolae Istudor, a precizat faptul ca laboratorul de cloud este cea de-a 14-a sala deschisa in cadrul ASE cu sprijinul companiilor private, investitia in acestea ridicandu-se la circa 600.000 de euro. Foto...


ASE urca in clasamentul Times Higher Education Emerging Economies

ASE urca in clasamentul Times Higher Education Emerging Economies, clasandu-se in segmentul 251-300, fata de 351+ in 2019. Clasamentul reuneste 533 de universitati de cercetare intensiva si predare din 47 de tari cu economii emergente. La nivel national, ASE se situeaza pe locul al 2-lea dintre cele 9 universitati participante din Romania. Toti membrii Consortiului Universitaria sunt prezenti in aceasta editie. Universitatile au fost clasificate dupa 13 indicatori de performanta, grupati pe activitatea de predare, activitatea de cercetare, impactul rezultatelor cercetarii, activitatea de internationalizare, transferul de cunostinte catre mediul socioeconomic. Felicitari membrilor comunitatii universitare pentru rezultatele obtinute! Comunicat de presa...  Detalii aici...


Cursuri suplimentare gratuite pentru studenti

ASE ofera studentilor din anul I licenta cursuri suplimentare gratuite la MACROECONOMIE, care se desfasoara saptamanal, pe toata perioada semestrului al II-lea. Pentru orar click aici... 


Alegeri Rector ASE

Marti, 25 februarie a.c., intre orele 08.00 - 20.00 au loc alegerile pentru functia de Rector al ASE. Sectiile de votare se afla in cladirea Mihai Eminescu, etaj I, salile 1105 (AMP, BT, MAN, REI), 1106 (FABIZ, CIG, ETA, MARK), 1107 (CSIE, EAM, FABBV, DPPD). Listele de vot si alte detalii aici... Afis...


ASE participa la Caravana "Gaudeamus Craiova 2020"

In perioada 26 februarie - 1 martie a.c, ASE participa la cea de-a XIX-a editie a Caravanei Gaudeamus Radio Romania 2020, care are loc in foaierul Teatrului National „Marin Sorescu“, Craiova. Editura ASE va asteapta la standul sau cu evenimente expozitionale dedicate cartii si educatiei. In aceasta perioada, la stand va fi promovata oferta educationala a facultatilor ASE. Programul evenimentelor ASE...


Prof. univ. dr. Nicolae ISTUDOR reales Rector al ASE

Prof. univ. dr. Nicolae Istudor a intrunit majoritatea covarsitoare a voturilor alegatorilor in urma turului de scrutin pentru functia de Rector al ASE pentru perioada 2020-2024, desfasurat in data de 25.02.a.c. Felicitari, Domnule Rector!  Comunicatul de presa click aici...


Sedinta extraordinara a Senatului Universitar

Luni, 2 martie 2020, ora 9:00, in Aula Magna are loc sedinta extraordinara a Senatului Universitar. Agenda sedintei...


Luna martie
Premiul EDUCATIA este din nou la ASE

Academia de Studii Economice din Bucuresti a obtinut Premiul EDUCATIA la Targul de Carte GAUDEAMUS de la Craiova 2020, editia a XIX-a! Felicitari Editurii ASE si tuturor celor care au contribuit la acest rezultat! Foto...


Modex va deschide un laborator de blockchain la ASE

Pe 2 martie a.c., prof. univ. dr. Nicolae Istudor, Rectorul ASE, si Mihai Ivascu, CEO si fondator Modex, absolvent de ASE, au semnat un parteneriat care va insemna, pentru inceput, transformarea unei sali de curs de 80 locuri intr-un laborator de blockchain, in urma unei investitii de 50 000 euro. Comunicat de presa... Foto...


Buletin Informativ al Consiliului de Administratie - februarie 2020

A aparut Buletinul Informativ al Consiliului de Administratie al ASE, aferent lunii februarie, pe care va invitam sa-l cititi aici...


Cum sa ne protejam impotriva gripei si a COVID 19
Va invitam sa parcurgeti materialele informative atasate. Este in interesul sanatatii tuturor!

Metodologie... Coronavirus... Gripa sezoniera...


Vizita in ASE a Ambasadorului Republicii Coreea in Romania

In data de 3 martie a.c., ASE a primit vizita E.S. domnul Kim Yong Ho, Ambasadorul Republicii Coreea in Romania. La intalnire au participat prof. univ. dr. Nicolae Istudor, Rectorul ASE,  si prof. univ. dr. Marius Profiroiu, prorector Relatii Internationale care au purtat discutii  cu privire la cooperarea dintre universitatea noastra si Republica Coreea in cadrul Knowledge Sharing Program, instrument prin care Republica Coreea partajeaza experienta sa in domeniul dezvoltarii cu statele partenere. Discutiile au vizat in principal dezvoltarea Centrului de cercetare pentru studii in domeniul productivitatii. La discutii a participat si doamna prof.univ.dr. Monica Dudian, directorul centrului. Foto...


Prof. univ. dr. Nicolae ISTUDOR confirmat ca Rector al ASE

Conform Ordinului Ministrului Educatiei si Cercetarii, doamna Monica Cristina Anisie, incepand cu data de 5 martie a.c. a intrat in vigoare mandatul de Rector al Academiei de Studii Economice din Bucuresti pentru domnul prof. univ. dr. Nicolae Istudor, care are si calitatea de ordonator de credite. Uram mult succes domnului Rector in noul mandat! 


Sedinta extraordinara a Senatului Universitar

Luni, 9 martie 2020, ora 9:00, in Aula Magna are loc sedinta extraordinara a Senatului Universitar. Agenda sedintei...


Prof. univ. dr. Nicolae Istudor, Rectorul ASE, a prezentat Senatului Universitar echipa sa de prorectori
Noua echipa de prorectori ai Academiei de Studii Economice din Bucuresti a fost validata luni, 9 martie a.c., in cadrul sedinței Senatului Universitar. Rectorul ASE, prof. univ. dr. Nicolae Istudor, va avea alaturi, in mandatul 2020-2024, pentru implementarea Programului sau de management, o echipa formata din:
  • Prof. univ. dr. Roxana SARBU - activitatea didactica
  • Prof. univ. dr. Dorel Mihai PARASCHIV - relații cu mediul economico-social si viata studenteasca
  • Prof. univ. dr. Ion SMEUREANU - dezvoltarea infrastructurii informationale si logistica
  • Prof. univ. dr. Constantin Marius PROFIROIU - relatii internationale
  • Prof. univ. dr. Alina Mihaela DIMA  -  cercetare stiintifica, dezvoltare si inovare 
  • Prof. univ. dr. Ion ANGHEL - managementul economico-financiar
  • Prof. univ. dr. Emilia TITAN - director CSUD cu delegatie

Foto...


NOTA cu privire la activitatea de preventie si monitorizare a raspandirii infectiei cu coronavirus (COVID-19) la nivelul comunitatii universitare a ASE

Precizari din partea Grupului de monitorizare, preventie si interventie. Click aici...


HOTARAREA nr. 82/11.03.2020 cu privire la aprobarea actiunilor de preventie si monitorizare a raspandirii infectiei cu coronavirus (COVID-19) la nivelul comunitatii universitare a ASE
Rectorul ASE hotaraste:
  1. Suspendarea, incepand cu data de 12.03.2020, a tuturor activitatilor didactice fata in fata, precum si a altor activitati derulate in cadrul universitatii, activitati care implica aglomerari de persoane (conferinte, mese rotunde, competitii sportive, prelegeri s.a.) .
  2. In perioada 16.03.2020-31.03.2020, activitatile didactice se vor desfasura online, utilizand platforma ASE (online.ase.ro). In caz de necesitate, perioada se va putea prelungi.
  3. Dupa consultarea institutiilor statului se va decide cu privire la reorganizarea activitatilor din caminele studentesti.  

 


Dragi studenti, continuam semestrul!

Incepand de luni, 16 martie, a.c. amfiteatrele si salile de seminar se muta pe platforma online.ase.ro pana cand situatia va permite reintalnirea fata in fata.Pe pagina personala a fiecarui student au fost postate instructiuni pentru desfasurarea cursurilor online. Va invitam sa le utilizati. Cadrele didactice va asteapta la ore, pe platforma, cu exigente similare celor din invatamantul fata in fata! Succes, dragi studenti!


Biblioteca ASE isi continua activitatea online!

In perioada 16-31 martie a.c., Directia Biblioteca ASE va asigura continuitatea activitatilor specifice destinate proceselor de informare, documentare, cercetare si studiu individual prin intermediul tehnologiilor suport de informare si comunicare, precum si a functionarii serviciului de acces mobil la resurse electronice si a sistemului informatic integrat de biblioteca. Detalii...


Rezultate finale acordare burse

Afisarea raspunsurilor la contestatii si afisarea listelor finale cu studentii beneficiari ai burselor sociale, de merit, de performanta pentru rezultate deosebite la invatatura, de performanta pentru implicarea in activitati extracurriculare si de voluntariat in cadrul ASE Bucuresti se va face luni, 16.03.2020, dupa ora 16:00, pe www.webstudent.ase.ro


ASE ocupa locul 3 in topul universitatilor din Romania realizat de uniRank

ASE ocupa locul 3 intre cele 78 de universitati romanesti, incluse in cel mai recent clasament international realizat de uniRank, dat publicitatii in data de 17 martie a.c. Toate universitatile membre ale Consortiului Universitaria sunt prezente pe pozitii de top in editia recenta aparuta. Comunicat de presa...


Pregatirea suplimentara la MACROECONOMIE continua ONLINE!

Orele de pregatire suplimentara la MACROECONOMIE continua online, dupa ORARUL stabilit anterior (click aici). Studentii interesati se vor autentifica pe online.ase.ro cu userul si parola deja cunoscute si vor accesa adresa https://online.ase.ro/course/view.php?id=50994. Succes!


Programul de lucru ARHIVA ASE
Programul de lucru cu publicul al Arhivei ASE pentru eliberarea actelor de studii, incepand cu 18 martie a.c., este zilnic, de luni pana joi, intre 12:00 - 13:00. Precizari importante. Detalii...

FELICITARI NOILOR DECANI AI FACULTATILOR ASE!
S-a incheiat procesul de selectie pentru functia de DECAN al facultatilor ASE, cu exceptia facultatilor Administrarea Afacerilor cu predare in limbi straine, Cibernetica, Statistica si Informatica Economica si Economie Teoretica si Aplicata, la care concursul se reia, din motive obiective, legate de COVID 19, conform calendarului anuntat.

Felicitari, doamnelor si domnilor DECAN, si rezultate notabile in activitatea ce urmeaza! 
Lista decani...


ORDONANTA MILITARA nr. 2, din 21 martie 2020
ORDONANTA MILITARA nr. 2 din 21.03.2020 privind masuri de prevenire a raspandirii COVID-19. Detalii...

Declaratie pe propria raspundere - click aici 


ASE - acces la platforma specializata de date Thomson Reuters (EIKON for Students)

Biblioteca ASE si Refinitiv ofera acces gratuit la platforma specializata de date Thomson Reuters (EIKON for Students), pentru a sustine in continuare activitatile de informare, cercetare si studiu individual, avand in vedere masurile de preventie la situatia generata de virusul COVID-19. Detaliile privind modul de acces la distanta pentru utilizator cadru didactic (click aici), respectiv student/masterand/doctorand (click aici).


Servicii de consiliere psihologica

Echipa Centrului de Consiliere si Orientare in Cariera  ofera servicii de asistenta si consiliere psihologica tuturor celor care au nevoie. Solicitarile pot fi trimise pe adresa consiliere@ase.ro si pe pagina de Facebook CCOC-ASE. Detalii...


ORDONANTA MILITARA nr.3 din 24 martie 2020

ORDONANTA MILITARA nr. 3 din 24.03.2020 privind masuri de prevenire a raspandirii COVID-19. Detalii...


ASE se IMPLICA - servicii gratuite de consultanta in afaceri

ASE ofera servicii pro bono de consultanta in afaceri pentru mediul antreprenorial romanesc, aflat in fata unor mari provocari in aceasta perioada. Initiatorul si coordonatorul proiectului de consultanta este prof. univ. dr. Eduard Dinu, iar din colectiv fac parte cadre didactice de la ASE, cu vasta experienta in mediul local de business. Felicitari pentru initiativa si succes in ajutorarea mediului antreprenorial! Detalii... 


Hotararea nr. 109 a Consiliului de Administratie din 26.03.2020

ASE prelungeste masura desfasurarii activitatilor didactice online pana la data de 12 aprilie 2020, utilizand platforma online.ase.ro, cf. Hotararii nr. 109 a CA din 26.03.2020.


ASE #solidaritate si #implicare

ASE se implica social in lupta impotriva COVID 19. Consiliul de Administratie a adoptat si transpus deja in practica un prim pachet de decizii in acest demers de solidaritate sociala. COMUNICAT DE PRESA, 28.03.2020 


ORDONANTA MILITARA nr.4 din 29 martie 2020

 ORDONANTA MILITARA nr. 4 din 29.03.2020 privind masuri de prevenire a raspandirii COVID-19. Detalii...


Newsletter Consortiul Universitaria
A aparut editia februarie 2020 a Newsletter-ului editat de Consortiul Universitaria. Documentul poate fi citit aici...

Luna aprilie
ASE #DONAM IMPREUNA!

Dragi membri ai comunitatii universitare ASE, va invitam sa ne unim resursele de #empatie, #solidaritate si #omenie si sa sprijinim eforturile medicilor romani daruind #impreuna, din partea comunitatii ASE un APARAT DE VENTILATIE PORTABIL. Detalii...


LA MULTI ANI, ASE! MESAJUL USASE
MESAJUL UNIUNII STUDENTILOR ACADEMIEI DE STUDII ECONOMICE DIN BUCURESTI 

La multi Ani, ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE DIN BUCURESTI!

Astazi uitam pentru un moment de pandemie, de distantarea sociala si problemele ce ne inconjoara pentru a ne intoarce cu mandrie si recunostinta capul catre institutia care ne-a crescut, care ne-a invatat sa credem in visele noastre si in faptul ca noi reprezentam viitorul acestei tari. Detalii...

La multi ani, ASE! MESAJUL RECTORULUI SI PRESEDINTELUI SENATULUI UNIVERSITAR

Rectorul ASE, prof. univ. dr. Nicolae ISTUDOR, si Presedintele Senatului Universitar, prof. univ. dr. Dumitru MIRON, au adresat comunitatii universitare, cu ocazia sarbatoririi a 107 ani de la infiintarea Academiei de Inalte Studii Comerciale si Industriale (AISCI) prin Decretul Regal nr. 2978, urmatorul MESAJ.


Buletin Informativ al Consiliului de Administratie - martie 2020

A aparut Buletinul Informativ al Consiliului de Administratie al ASE, aferent lunii martie, pe care va invitam sa-l cititi aici... 


Lansarea Revistei ASEciti!

De ziua ASE, a fost lansat primul numar al revistei ASEciti, editata de Uniunea Studentilor Academiei de Studii Economice din Bucuresti si de un numar de studenti entuziasti! Bun venit acestei reviste, sa aiba viata lunga! Bravo, initiatorilor! Detalii...


Pregatirea suplimentara la MACROECONOMIE continua!

Dragi studenti si in luna mai continua activitatea la cursurile suplimentare de Macroeconomie. Cursurile care nu au fost organizate in luna aprilie, se vor recupera sambata 9 mai si sambata 16 mai. Detalii... 


Proiectul institutional ASE #ReStart Economia

Predictia evolutiei cazurilor de infectie cu virusul SARS-CoV2 in Romania utilizand tehnici de clusterizare, retele neuronale si modele ARIMA. Detalii...


ASE ocupa primul loc in Romania si locul 201-300 in clasamentul "2020 Times Higher Education University Impact Rankings"

Academia de Studii Economice din Bucuresti este prezenta, pentru al doilea an consecutiv, in clasamentul Times Higher Education University Impact Rankings, care reflecta impactul universitatii in societate conform obiectivelor de dezvoltare durabila ale ONU. ASE se situeaza pe locul 201-300 in clasamentul general si pe primul loc in Romania, alaturi de Universitatea din Bucuresti, in editia 2020 a acestui clasament. Comunicat de presa...


ASE - acces gratuit la platforma Bloomberg.com

ASE beneficiaza de acces gratuit la platforma specializata Bloomberg.com pana la data de 31 iulie 2020. Portalul Bloomberg.com ofera acces la articole din zona economico-financiara, stiri, date din piata, analize si prezentari video centralizate de Businessweek si Bloomberg News - detalii aici... Inregistrarea se efectueaza utilizand adresa de email institutionala pe portalul: https://www.bloomberg.com/subscriptions/1B6UtUQ68vOFex1/ 


Instructiuni de activare e-mail pentru studenti

Instructiuni de activare e-mail pentru studenti. Detalii...


Hotararea CA nr. 147/30.04.2020 privind desfasurarea online a evaluarii cunostintelor studentilor

Consiliul de Administratie al ASE a emis in baza Hotararii nr. 147/30.04.2020 Procedura privind desfasurarea online a evaluarii cunostintelor studentilor/cursantilor pentru semestrul al II-lea al anului universitar 2019-2020. Prezenta procedura stabileste etapele, responsabilitatile si documentele necesare pentru desfasurarea procesului de evaluare semestriala a cunostintelor desfasurate in cadrul ASE, pentru a asigura desfasurarea, in conditii optime si unitare, a procesului de evaluare semestriala on-line a studentilor/cursantilor in cadrul ASE. Procedura poate fi citita integral aici... 


Luna mai
Buletin Informativ al Consiliului de Administratie - aprilie 2020

A aparut Buletinul Informativ al Consiliului de Administratie al ASE, aferent lunii aprilie, pe care va invitam sa-l cititi aici... 


ASE #SOLIDARITATE #IMPLICARE #DONAMIMPREUNA
Joi, 7 mai a.c., prof. univ. dr. Virginia Maracine, coordonatorul Proiectului Academia SpErantei si lect. univ. dr. Cristian Teodor, presedintele Fundatiei ASE, au predat la UPU-SMURD a Spitalului Universitar de Urgenta din Bucuresti VENTILATORUL achizitionat in urma campaniei de donatii la nivelul comunitatii noastre universitare. 
FELICITARI, dragi colegi, pentru #empatie si #solidaritate! Detalii...  Poze...

9 MAI - zi cu semnificatii istorice multiple

In fiecare an, la 9 Mai, sarbatorim Ziua Europei, Ziua Independentei Romaniei proclamata in 1877 si Victoria Coalitiei Natiunilor Unite in cel de-al Doilea Razboi Mondial 1945. Afis... 


Hotararea nr. 156 a Consiliului de Administratie din 12.05.2020

Continuarea desfasurarii activitatilor didactice in cadrul ASE prin utilizarea metodelor didactice alternative de invatamant (platforma online.ase.ro) si dupa data de 14.05.2020 pana la inceputul anului universitar 2020-2021. Detalii...


Purtatul mastii este obligatoriu in interiorul ASE

Incepand cu data de 15 mai a.c., in scopul limitarii raspandirii infectiei cu noul Coronavirus SARS-CoV-2 in randul angajatilor ASE, se instituie obligativitatea purtarii mastilor de protectie in spatiile inchise din cadrul universitatii pe toata durata programului de lucru si igienizarii regulate a mainilor cu substante dezinfectante sau sapun. Detalii... 


In atentia studentilor!

 Bibilioteca ASE informeaza ca termenul de restituire al tuturor publicatiilor imprumutate a fost prelungit pana la sfarsitul anului universitar. Studentii din anii terminali trebuie sa restituie cartile imprumutate pana in momentul intocmirii Notei de lichidare. Cartile imprumutate se restituie la sediul central al Bibliotecii (cladirea Ion N. Angelescu, Piata Romana nr. 6, parter). Detalii www.biblioteca.ase.ro. Afis...


Hotararea nr. 191 a Consiliului de Administratie din 18.05.2020

Consiliul de Administratie al ASE a emis in baza Hotararii nr. 191/18.05.2020 Procedura privind accesul in spatiile de invatamant/administrative si camine studentesti si desfasurarea activitatii la locul de munca in conditii de securitate si sanatate in munca, pe perioada starii de alerta. Detalii...


Saptamana internationala in ASE
In perioada 25-29 mai a.c. va invitam la Saptamana internationala in ASE, desfasurata exclusiv online in acest an. Vor avea loc 30 de evenimente, webinarii si videoconferinte, menite sa asigure cadrul de dezbatere si intelegere a internationalizarii invatamantului universitar. Afis... Agenda evenimentelor... 

Semi-masca imprimabila 3 D, realizata in ASE

O echipa de cadre didactice din ASE, coordonata de prof. univ. dr. Razvan Bologa, Facultatea de Cibernetica, Statistica si Informatica Economica, a realizat pro-bono si inaintat spre avizare o semi-masca imprimabila 3D, utila in spitale in lupta impotriva COVID 19. Fisierele STL si toata documentatia de realizare a dispozitivului vor fi oferite gratis celor interesati. Felicitari colectivului de cercetatori! Comunicat de presa...


Admitere ONLINE 2020

Academia de Studii Economice din Bucuresti, liderul invatamantului superior economic si de administratie publica din Romania si Europa de Sud-Est, anunta desfasurarea exclusiv ONLINE a Admiterii 2020, pe platforma admitere.ase.ro. Detalii...


NOU! Facultatea de Drept

ASE isi diversifica oferta universitara din acest an prin infiintarea Facultatii de Drept care scoate la concurs 150 de locuri, buget si taxa, cu durata studiilor de 4 ani. Detalii... 


Acces online la bibliografia pentru sustinerea examenului de licenta

Pentru a sprijini activitatile de informare, documentare si studiu in vederea pregatirii examenului de finalizare studii licenta 2020, Biblioteca ASE asigura acces online la cartile din bibliografia recomandata de fiecare facultate, conform tematicii: http://www.mefc.ase.ro/bibliografie2019. Materialul bibliografic in format digital se acceseaza/consulta din catalogul online al bibliotecii http://opac.biblioteca.ase.ro/opac prin autentificare cu user si parola IDM. Detalii... Ghid... 


In atentia studentilor in anii finali de la Licenta si Masterat

A aparut Regulament privind organizarea si desfasurarea online a examenelor de finalizare a studiilor universitare de licenta si masterat. Detalii... 


Conferinta Internationala ICESS - editia a 3a -

In perioada 15-16 octombrie 2020, ASE organizeaza cea de-a treia editie a Conferintei Internationale ICESS (International Conference on Economics and Social Sciences) cu tema Innovative Models to revive the global economy. Conferinta ofera oportunitatea pentru cadrele didactice, studenti doctoranzi si reprezentanti ai mediului de afaceri de a prezenta lucrari stiintifice, de a dezbate implicatiile economice ale crizei globale determinate de COVID-19 si de a gasi solutii creative pentru a raspunde provocarilor cu care se confrunta economia globala. Mai multe detalii pe site-ul conferintei: www.icess.ase.ro. Afis...


Luna iunie
Succes Facultatii de Drept, la inceput de drum!

In data de 3 iunie a.c., prof. univ. dr. Nicolae Istudor, Rectorul ASE, si membrii Biroului Consiliului de Administratie s-au intalnit cu reprezentanti ai conducerii Facultatii de Drept, pentru a adresa felicitari si urari de succes in pregatirea viitorilor juristi, absolventi ai ASE. Facultatea de Drept este cea mai tanara facultate a ASE, infiintata in acest an. Foto... Detalii...


Buletin Informativ al Consiliului de Administratie - mai 2020

A aparut Buletinul Informativ al Consiliului de Administratie al ASE, aferent lunii mai, pe care va invitam sa-l cititi aici... 


Cladirea Mihai Eminescu din cadrul ASE va fi renovata integral

Guvernul Romaniei a aprobat prin act normativ reabilitarea si modernizarea cladirii Mihai Eminescu din cadrul ASE. Obiectivul este inclus in cadrul Programului National de Constructii de Interes Public sau Social, derulat de Compania Nationala de Investitii, institutie sub autoritatea Ministerului Lucrarilor Publice, Dezvoltarii si Administratiei. Valoarea estimata a investitiei este de 132,55 de milioane de lei, iar durata estimata de realizare este de 24 de luni. Conducerea ASE multumeste domnului Ion Stefan, Ministrul Lucrarilor Publice, Dezvoltarii si Administratiei, si doamnei Monica Cristina Anisie, Ministrul Educatiei si Cercetarii, pentru sprijinul sustinut acordat universitatii noastre in realizarea unuia dintre cele mai moderne spatii de invatamant din tara, asa cum va fi cladirea Mihai Eminescu. Detalii... Foto...  Comunicat de presa...


Punct de vedere oficial in legatura cu regretabilul prejudiciu de imagine, adus Academiei de Studii Economice din Bucuresti

In legatura cu aparitia, in data de 9 iunie a.c., pe un cunoscut portal de stiri a unui articol care aduce un grav prejudiciu de imagine Academiei de Studii Economice din Bucuresti, in plina perioada de promovare a ofertei educationale in vederea desfasurarii Admiterii 2020, ASE face urmatoarele precizari: Comunicat de presa...  Situatia reala a ASE in clasamentul Times Higher Education...


5th International Conference on Digital Economy 2020

In perioada 10 - 13 iunie 2020 Academia de Studii Economice din Bucuresti a gazduit a 5-a editie a evenimentului ICDEc 2020, Conferinta Internationala in Economie Digitala. Conferinta virtuala a fost organizata de catre Bucharest Business School, Beirut International University si Asociatia de Economie Digitala din Tunisia. Comunicat de presa... 


In atentia studentilor masteranzi din anul II

In perioada 1 - 3 iulie are loc sustinerea examenului de disertatie pentru studentii masteranzi din ultimul an de studiu. Va uram tuturor succes! 


Luna iulie
Buletin Informativ al Consiliului de Administratie - iunie 2020

A aparut Buletinul Informativ al Consiliului de Administratie al ASE, aferent lunii iunie, pe care va invitam sa-l cititi aici...


Luna august
Luna septembrie
Luna octombrie
Luna noiembrie
Luna decembrie