Avizier & evenimente

Avizier ASE - 2017

Luna ianuarie
Oportunitati de training si cercetare la Banca Centrala Europeana

Banca Centrala Europeana ofera mai multe oportunitati de training si cercetare pentru studenti si doctoranzi in domeniile economie, finante, statistica, matematica etc. Pentru detalii click aici...


Buletin informativ decembrie 2016

A aparut buletinul informativ al consiliului de administratie, aferent lunii decembrie, pe care il puteti citi aici...


Newsletter Consortiului Universitaria

A aparut revista Newsletter pe luna decembrie, dedicata Consorțiului Universitaria, pe care o puteti citi aici...


Conferinta internationala BASIQ 2017

Pana pe 15 martie 2017 se pot trimite lucrari pentru cea de-a treia editie a Conferintei internationale "New Trends in Sustainable Business and Consumption" - BASIQ 2017. Conferinta va avea loc in perioada 31 mai - 3 iunie 2017 la Graz, Austria, fiind organizata de Asociatia pentru Inovare si Calitate in Afaceri Sustenabile - BASIQ, University College for Teacher EducationStyria, Graz si Academia de Studii Economice din Bucuresti. Detalii pe site-ul conferintei: http://www.conference.ase.ro/basiq2017.html


Conferinta organizata de Centrul de Cercetare Teodora Cristea
In cadrul programului de conferinte Orientari si perspective In cercetarea disciplinara, Centrul de Cercetari Teodora Cristea va invita marti, 17 ianuarie ora 16.30 la conferinta sustinuta de doamna conf. univ.dr. Raluca SERBAN, avand ca tema Predarea limbii romane ca limba straina. Afisul conferintei... 

Academia de Studii Economice din Bucuresti a devenit membru academic al European Banking Institute (EBI)

Incepand cu luna decembrie 2016, Academia de Studii Economice din Bucuresti, reprezentata de Facultatea de Finante, Asigurari, Banci si Burse de Valori a devenit membru academic al European Banking Institute (EBI), iar domnul profesor Ciprian Necula din cadrul Departamentului Moneda si Banci, Director al Centrului de cercetari CARFIB este reprezentantul ASE in Consiliul Academic al EBI. Prezentarea ASE este disponibila la adresa https://ebi-europa.eu/university/bucharest-university-of-economic-studies-bucharest-romania/


15 ianuarie - Ziua Culturii Nationale si a poetului Mihai Eminescu

Ziua Culturii Nationale, sarbatorita in fiecare an la data de 15 ianuarie, marcheaza anul acesta si implinirea a 167 de ani de la nasterea marelui poet national Mihai Eminescu. Cu acest prilej, vor fi organizate atat in orasele din tara, cat si in strainatate, prin reprezentantele Institutului Cultural Roman, o serie ampla de manifestari artistice, menite sa reflecte importanta valorilor nationale si rolul lor in dezvoltarea culturii romanesti.


DESCHIDEREA CENTRULUI DE STUDII AMERICANE IN ASE

In prezenta E.S. Dl. Hans Klemm, Ambasadorul SUA la Bucuresti si a prof. univ. dr. Nicolae Istudor, Rectorul ASE, joi, 19 ianuarie, a avut loc deschiderea Centrului de Studii Americane. La eveniment au participat reprezentanti ai Ambasadei SUA, ai managementului comunitatii noastre universitare si ai comisiei Fulbright, cadre didactice si studenti.
Reprezentând interesul si deschiderea Academiei de Studii Economice din Bucuresti pentru cultura, istoria si civilizatia americana, Centrul de Studii Americane este o unitate academica de promovare a valorilor si culturii americane, de dezvoltare si cercetare, de consolidare a traditiei relatiilor dintre Universitatea noastra si mediul academic si institutional american. Evenimentul in imagini...


Sesiunea de iarna

Sesiunea de iarna are loc in perioada 23 ianuarie-12 februarie pentru studentii la licenta si intre 25 ianuarie-14 februarie pentru studentii la masterat. Succes la examene tuturor studentilor ASE!


24 ianuarie – Mica Unire

In fiecare an la data de 24 ianuarie sarbatorim Mica Unire, reprezentand aniversarea Unirii din 1859 a statelor Moldova si Tara Romaneasca sub denumirea de Principatele Unite ale Moldovei si Tarii Romanesti, conduse de Alexandru Ioan Cuza. Acest eveniment a creat contextul politic favorabil Marii Uniri din 1918, prin care a luat nastere Romania moderna. 


Conferinta internationala IMC 2017

In perioada 2-4 noiembrie 2017,  Facultatea de Management in parteneriat cu Societatea Academica de Management din Romania - SAMRO, organizeaza cea de-a 11-a editie a Conferintei internationale de management - IMC 2017. Tema conferintei de anul acesta esta "Rolul managementului in paradigma economica a secolului XXI". Pentru detalii si inscrieri, accesati site-ul conferintei: http://conference.management.ase.ro/. Invitatie...


Luna februarie
NEWSLETTER CONSORTIUL UNIVERSITARIA

A aparut editia ianuarie 2017 a Newsletter-ului editat de Consortiul Universitaria. Documentul poate fi citit aici...


Buletin informativ ianuarie 2017

A aparut Buletinul Informativ al Consiliului de Administratie, aferent lunii ianuarie, pe care il puteti citi aici...


Transport intern feroviar GRATUIT pentru studenti

Incepand cu data de 1 februarie a.c., studentii de la universitatile de stat si private, acreditate sau autorizate, beneficiaza de gratuitate la transportul intern feroviar, conform OUG2/2017. Gratuitatea este valabila pe tot anul la toate categoriile de trenuri, clasa a II-a. (detalii: https://www.agerpres.ro/social/2017/01/30/studentii-vor-calatori-gratuit-cu-trenul-incepand-de-miercuri-12-57-36).


Sedinta Senat universitar

AGENDA sedintei Senatului universitar din 10.02.2017, ora 11.00, Aula Magna, cladirea "Ion N. Angelescu". Detalii...


Conferinta cu titlul "L`interaction en classe de FLE"

Miercuri, 8 februarie 2017, la sala 1514, sunteti invitati sa audiati conferinta intitulata "L`interaction en classe de FLE: acquisition et/ou apprentissage?", sustinuta de Conf.dr. Rodica Capota-Stanciu. Evenimentul se inscrie in seria de manifestari cu titlul "Orientari si perspective in cercetarea disciplinara" organizata de Centrul de cercetari literare si lingvistica aplicata Teodora Cristea, sub egida Facultatii de Relatii Economice Internationale. Afis eveniment...


In atentia absolventilor ASE: ridicarea diplomelor

Absolventii ASE sunt invitati sa-si ridice diploma de master/licenta/doctorat/curs postuniversitar in termen de 24 luni, respectiv 36 luni pentru modulul DPPD. Depasirea acestor termene duce la plata taxei de arhivare in valoare de 200 de lei. Pentru detalii accesati linkul http://www.ase.ro/pr/index.asp. Cu doar cateva clickuri si o scanare rapida a actului de identitate problema este rezolvata!  


Oferta ERASMUS 2017/2018

A aparut oferta de mobilitati Erasmus 2017/2018 pentru studentii A.S.E. Inscrierile au loc in perioada 13.02. – 01.03.2017. ASE face eforturi pentru finantarea unui numar cat mai mare de mobilitati din oferta acestui an. Detalii... 


Chestionar - Satisfactia calitatii vietii studentesti

Studentii A.S.E. sunt invitati sa-si spuna parerea in privinta calitatii vietii studentesti si sa contribuie, astfel, la optimizarea comunitatii din care fac parte. Accesati aici...


Chestionar - Aspecte sociale ale vietii de student

Studentii A.S.E. sunt invitati sa contribuie la imbunatatirea calitatii serviciilor de camine, cantina, burse, tabere studentesti, oferite lor de catre universitate, prin completarea chestionarului atasat...


Meci caritabil CSA Steaua Bucuresti & ASE, impreuna pentru educatia copiilor"

Luni, 27 februarie, ora 16:00, voleibalistii Clubului Sportiv al Armatei "Steaua Bucuresti" si cei ai Academiei de Studii Economice din Bucuresti vor participa la un meci demonstrativ pentru un scop nobil: strangerea de fonduri pentru educatia copiilor defavorizati. Detalii...


Parteneriat strategic ASE - FRF

Rectorul ASE, prof. univ. dr. Nicolae Istudor si Presedintele Federatiei Romane de Fotbal, Razvan Burleanu,  au semnat joi, 9 februarie, Acordul de parteneriat strategic intre ASE si FRF. La eveniment au participat studenti, cadre didactice, reprezentanti ai FRF, personalitati din lumea sportului, mass-media. 
Conform acestui parteneriat,  ASE va organiza incepand cu 2018 un program de masterat de Management Sportiv,  va oferi diverse cursuri de formare continua adresate managerilor de club, ofiterilor de presa, ofiterilor de securitate pe stadioane, team-managerilor, iar FRF va oferi studentilor ASE programe de internship si voluntariat, burse private si va sustine diverse activitati stiintifice. Comunicat de presa... Foto...


Conferinta "The Maltese Presidency of the council of the EU"

Marti, 21 februarie, ora 18:00, va invitam la conferinta "The Maltese Presidency of the council of the EU", sustinuta de Excelenta Sa, Dl. Prof. Lino Bianco, Ambasadorul Republicii Malta in Romania si Bulgaria. Evenimentul va avea loc in Sala Virgil Madgearu, Cladirea Ion N. Angelescu. Afis eveniment... 


Parteneriat ASE - Scoala de Ospitalitate din Lausanne
In data de 16 februarie 2017, Rectorul ASE, prof. univ. dr. Nicolae Istudor si Prof. Michel Rochat, CEO al  Scolii de Ospitalitate din Lausanne au semnat, la Lausanne, Acordul de parteneriat al ASE cu cea mai prestigioasa scoala din lume in domeniul turismului si ospitalitatii. La ceremonie au fost prezenti din partea ASE prof. univ. dr. Marius Profiroiu, prorector relatii internationale, André Witschi, President of the Board of Governors si alte personalitati din stafful Scolii. Comunicat de presa...  Foto...

Eveniment organizat de Centrul de Studii Americane din ASE
Centrul de Studii Americane din ASE va invita marti, 21 februarie a.c. sa participati la dezbaterea intitulata "The Civil Rights Movement and Leadership for Diversity". Keynote speaker: Michael Tierney. Evenimentul are loc la sala 1604, intre orele 14 - 15.30. Va asteptam!

19 februarie - "Ziua Brancusi"

Ziua de 19 februarie a fost proclamata zi de sarbatoare nationala, marcand 141 de ani de la nasterea marelui sculptor Constantin Brancusi. "Ziua Brancusi" este sarbatorita pe tot mapamondul si este inscrisa in calendarul cultural universal. Cu aceasta ocazie, Institutul Cultural Roman, prin reprezentantele de la Bucuresti, Budapesta, Chisinau, New York, Paris si Viena, organizeaza conferinte, expozitii de fotografie, spectacole de teatru si proiectii de filme, dedicate creatiei marelui sculptor roman.


Dezbatere cu tema: "MEDIUL DE AFACERI INTERNATIONAL IN 2017: POLITICI, PROVOCARI"

Marti, 21 februarie 2017, ora 15,00, va invitam in Aula Magna la dezbaterea cu tema "MEDIUL DE AFACERI INTERNATIONAL IN 2017: POLITICI, PROVOCARI", sustinuta de Paul Donovan, Economist Sef al UBS Wealth Management, cea mai mare banca elvetiana. Paul Donovan este absolvent al celebrului program de licenta Filosofie, Politica si Economie din cadrul Universitatii Oxford. Afis eveniment... 


PREZENTARE MOBILITATI DE STUDII ERASMUS + 2017/2018

Miercuri, 22 februarie a.c., ora 12.00, studentii interesati de o mobilitate de studii Erasmus, sunt invitati sa participe in Aula Magna la o sesiune de intrebari si raspunsuri legate de   oportunitatile de studii, pregatirea dosarului de candidatura, etapele procesului de selectie, finatarea mobilitatilor si recunoasterea studiilor. Va asteptam!


Omagiu Profesorului Vasile Bozga
Comunitatea academica a facultatii de Relatii Economice Internationale anunta cu regret trecerea in nefiinta a prof.univ.dr. Vasile Bozga.
Disparitia domniei sale lasa un loc gol imens in educatia economica romaneasca. Intelectual autentic, profesorul Bozga a indrumat generatii de studenti ai Academiei de Studii Economice cu respect pentru cunoastere si cu incredere in viitor. Ramanem cu vorbele sale:
 

Felicitari colegilor care au promovat examenele pentru posturi didactice!

22 februarie - membrii Biroului Consiliul de Administratie al ASE s-au intalnit intr-un cadru festiv si i-au felicitat pe colegii care au promovat examenele pentru posturile didactice, desfasurate in perioada ianuarie - februarie 2017. Bun venit in ASE, celor noi, si o cariera universitara plina de impliniri tuturor! Evenimentul in imagini... 


Manifestari AFER

In zilele de 23-24 februarie a.c., in ASE au loc Sedinta Consiliului Academic al Asociatiei Facultatilor de Economie din Romania (AFER) - joi, 23 februarie, incepand cu 16.00h, in sala Virgil Madgearu, si Adunarea Generala a AFER - vineri, 24 februarie, incepand cu 10.00h, in Aula Magna. 


Deschiderea oficiala a proiectului pilot "Cariera mea de succes"

Marti, 28 februarie, orele 15.00, Facultatea de Economie Agroalimentara si a Mediului, cu sprijinul Carrefour Romania, va invita la deschiderea oficiala a proiectului pilot "CARIERA MEA DE SUCCES", care cuprinde un stagiu de formare pentru 20 de studenti. Cursurile vor fi sustinute de expertii Cube Training si se vor desfasura pe parcursul semestrului al II-lea. Evenimentul va avea loc la sala 3304, in cladirea Mihail Moxa. Va asteptam! 


Manifestari AFER

In zilele de 23 si 24 februarie a.c., in ASE au avut loc Sedinta Consiliului Academic al Asociatiei Facultatilor de Economie din Romania (AFER) si Adunarea Generala a AFER. In cadrul acestor intalniri au fost aprobate raportul de activitate AFER pe anul 2016 si s-au dezbatut si aprobat planul de activitate si bugetul pe 2017.  Evenimentul in imagini...


Luna martie
Preselectie pentru Corul USASE
Studentii ASE cu talent muzical sunt asteptati la preselectia organizata de  Corul USASE vineri, 3 martie a.c., in Str. Frumoasa, nr. 31, sala 21, incepand cu ora 19.00. Pentru detalii, puteti scrie la adresa de e-mail: corulusase@gmail.com. Nu ratati oportunitatea de a va face cunoscute vocile! 

Buletin Informativ februarie 2017

A aparut Buletinul Informativ al Consiliului de Administratie, aferent lunii februarie, pe care va invitam sa-l cititi aici... 


Sesiuni de instruire organizate de Biblioteca ASE

In perioada 1-3 martie 2017, Biblioteca ASE organizeaza o serie de Sesiuni de instruire pentru studentii de la ciclul de studii Licenta, in mod deosebit pentru sprijinirea documentarii in vederea  pregatirii examenelor de finalizare a studiilor. Participantii vor afla mai multe detalii despre serviciile si facilitatile oferite de biblioteca ASE, conditii de acces, tipuri de colectii, resurse electronice, baze de date si modalitati de accesare. Sesiunile de instruire vor avea loc in intervalul orar 10.30-12.00 si 12.00-13.30, la sala Robert Schuman, cladirea Ion N. Angelescu. 


Cursuri de pregatire suplimentara la Macroeconomie

ASE ofera posibilitatea studentilor sa urmeze cursuri de pregatire suplimentara la disciplina Macroeconomie. Cursurile se desfasoara in perioada 10.03 - 26.05.2017, dupa urmatorul program (click aici...


Succes international pentru studenti din ASE!

Studenta Facultatii de Administratie si Management Public Simina Costea face parte din echipa semifinalista a Concursului de simulare adresat studentilor, organizat de Network of Schools of Public Policy, Affairs, and Administration (NASPAA) din SUA. Felicitari! Detalii... 


Delegatie ASE la universitati din Franta

In perioada 5-10 martie a.c., o delegatie a ASE, formata din prof. univ. dr. Nicolae Istudor, Rector, si prof. univ. dr. Constantin Marius Profiroiu, Prorectorul responsabil cu relatiile internationale, efectueaza o vizita in Franta in scopul consolidarii cooperarii inter-universitare dintre universitati franceze si ASE.


Newsletter Consortiul Universitaria

A aparut editia februarie 2017 a Newsletter-ului editat de Consortiul Universitaria. Documentul poate fi citit aici... 


Sesiune de prezentare si dezbatere a call-urilor internationale
Miercuri, 8 martie a.c., incepand cu ora 13.30, la sala 2416,  va avea loc o sesiune de prezentare si dezbatere a call-urilor internationale lansate recent. Pentru detalii, accesati:  AAL Call 2017; EUREKA Danube; ERA-MIN 2; FLAG-ERA II; SUSFOOD2; FACCE SURPLUS2 2017; MANUNET III COFUND; QUANTERA; NEURON ERA-NET Cofund. http://uefiscdi.gov.ro/articole/2858/Apeluri-internationale.html.
Va asteptam! 

"Doneaza sange pentru viata" - 7 si 8 Martie in ASE!

USASE organizeaza o campanie de donare de sange in spatiul special amenajat la etajul II al cladirii I. N. Angelescu, intre orele 8.30 – 12.30. Ceea ce poti face tu doar in 10 minute, poate salva pana la 3 vieti! Afis campanie...


Prezentarea programului de burse Fulbright pentru studenti

Joi, 16 martie, incepand cu ora 12.00, Comisia Fulbright Romano-Americana si Centrul de Studii Americane al ASE organizeaza o prezentare a oportunitatilor de studiu si de cercetare in Statele Unite, prin programul de burse Fulbright. Evenimentul va avea loc la sala 1604, Cladirea Mihai Eminescu. Pentru detalii, accesati  www.fulbright.ro! Invitatie...  Afis...


In atentia studentilor! Precizari privind acordarea burselor!

In urma publicarii in Monitorul Oficial nr.155 din 02.03.2017, partea I, a Ordinului Ministrului Educatiei Nationale nr. 3392 din 27.02.2017 privind stabilirea criteriilor generale de acordare a burselor si a altor forme de sprijin material pentru studentii din invatamantul superior de stat, invatamant cu frecventa, a fost elaborata o noua Metodologie privind acordarea burselor si a altor forme de sprijin social, cu aplicabilitate din semestrul al II-lea al anului universitar curent. Aceasta a fost propusa spre vot Consiliului de Administratie si Senatului Universitar. Detalii...


Cea de-a IV-a editie a Forumului pentru Dezvoltare Durabila si Antreprenoriat (FSDE)

In perioada 13-17 martie a.c., se desfasoara Forumul pentru Dezvoltare Durabila si Antreprenoriat, un proiect de anvergura, care reuneste toate facultatile ASE si urmareste pregatirea activa a studentilor pentru ca acestia sa devina actori principali pe scena schimbarii. Pentru detalii, accesati www.fsde.ro. Afis... 


Conferinta Internationala EdPROF

In perioada 18-19 mai 2017, Departamentul pentru Pregatirea Personalului Didactic si Centrul de Consiliere si Orientare in Cariera (DPPD) organizeaza cea de-a VI-a editie a Conferintei internationale EdPROF - Professionalism in education. Pentru mai multe detalii, accesati pagina conferintei, urmand link-ul www.dppd.ase.ro


Semnare Acord parteneriat strategic ASE-CNAM Paris

In data de 7 martie 2017, a fost semnat Acordul de parteneriat strategic dintre ASE si Conservatorul National de Arte si Meserii din Paris (CNAM), eveniment la care au participat din partea ASE prof. univ. dr. Nicolae Istudor, Rector, si prof. univ.dr. Marius Profiroiu, Prorectorul responsabil cu relatii internationale. In cadrul intalnirii, s-au discutat oportunitati de cooperare in domeniul formarii, cercetarii si a relatiilor cu mediul de afaceri. Evenimentul in imagini... 


Academia de Studii Economice din Bucuresti este in top 301-350 in QS Ranking in subdomeniul Economie si Econometrie

ASE se afla in top 301-350 din lume in subdomeniul Economie si Econometrie, conform QS Rankings 2017. ASE se situeaza pe primul loc la nivel national si pentru subdomeniile Business si Management si Administratie si Politici Sociale, arata clasamentul. ASE participa pentru prima data la QS Rankings, care are ca noutate clasificarea universitatilor pe domenii si subdomenii de studiu si includerea domeniului Economie si Econometrie in clasament. Comunicat de presa... Detalii... Profilul universitatii.


Vizita Delegatiei ASE la Universitatea d`Artois

Delegatia ASE, condusa de prof.univ.dr. Nicolae Istudor, Rector, si prof. univ.dr. Marius Profiroiu, Prorector responsabil cu relatiile internationale, a efectuat o vizita la Universitatea d`Artois din Franta si a avut o intalnire de lucru cu prof. Pasquale Mammone, Presedintele Univ. d`Artois si prof. Philippe Duez, Decanul facultatii de Economie. Cu aceasta ocazie s-a analizat stadiul implementarii acordului de parteneriat dintre cele doua institutii si dorinta de a dezvolta relatiile in domeniul programelor de cotutela pentru doctoranzii din ASE, programe cu dubla diploma, programe de formare continua si continuarea schimburilor de studenti si cadre didactice. Imagini...


Saptamana Portilor Deschise la ASE 27-31 martie 2017

ASE isi asteapta cu drag viitorii candidati la licenta in perioada 27-31 martie a.c. la "Saptamana Portilor Deschise". Liceenii vor afla informatii despre Admiterea la licenta, oferta educationala 2017-2018, burse si conditiile de studiu si cazare si vor participa la un tur al universitatii, ghidat de studentii voluntari.  De asemenea, la Targul facultatilor ASE, desfasurat in cladirea I.N. Angelescu (etajul al III-lea) vor dialoga direct cu reprezentanti ai cadrelor didactice si ai studentilor de la fiecare facultate a universitatii noastre. Va asteptam zilnic intre orele 9,00-15,00! Pentru programarile vizitelor si informatii suplimentare aveti la dispozitie admitere@ase.ro si telefon 021/319.19.29. Va asteptam! Comunicat de presa...


Conferinta Nationala a Rectorilor si a Presedintilor de Senat

In data de 15 martie s-a desfasurat, in Aula Magna a ASE, Conferinta nationala a Rectorilor si a Presedintilor de Senat din universitatile acreditate. Au participat: Sorin Grindeanu, Prim-ministru al Romaniei, Academician Ionel Valentin VLAD, Presedintele Academiei Romane, prof. univ.dr. Pavel Nastase, Ministrul Educatiei Nationale si Presedintele Senatului universitar al ASE. Eveniment in imagini...


Erasmus+ Open Doors

Luni, 20 martie a.c., incepand cu ora 15.00, in Aula Magna, Directia Relatii Internationale, impreuna cu AIESEC Bucuresti si ESN ASE Bucharest organizeaza o intâlnire cu studentii ASE, interesati de stagii de practica in strainatate si care pot afla o serie de informatii si detalii despre cum pot beneficia de o mobilitate Erasmus + pentru plasamente, cum pot gasi un astfel de stagiu si care sunt avantajele participarii la acest tip de program. Va asteptam! Afis...


Conferinta Internationala FI BA 2017

In perioada 30-31 martie a.c., Facultatea de Finante, Asigurari, Banci si Burse de Valori va invita la editia a XV-a “International Finance and Banking Conference”. Keynote speakers: Prof. dr. Bart P.M. JOOSEN de la Universitatea din Amsterdam si Prof.dr. Stepan LYUBAVSKIY, PhD de la Universitatea Economica de Stat din Sankt Petersburg (UNECON). In cadrul conferintei, joi, 30 martie are loc un panel al Universitatii Economice de Stat din Sankt Petersburg, partener stiintific al FIBA. Pentru detalii accesati pagina conferintei. Programul evenimentului...


Stagiu de pregatire in SUA

In perioada 21 martie - 8 aprilie a.c., prof. univ. dr. Constantin Marius Profiroiu, prorector responsabil cu relatiile internationale va efectua un stagiu de pregatire in SUA, in cadrul Education USA Leadership Institutes; Campus Internationalization: Structures that Support Student Mobility ca bursier al Departamentului de Stat. Domnul profesor va participa si la Dialogul Transatlantic cu tema Sustaining a Democratic Public Sector in an Era of Multiple Challenges and Constraints.


Conferinta Best of ESOMAR 2017

Joi, 23 martie a.c., incepand cu ora 9.30, in Aula Magna, Facultatea de Marketing va invita sa participati la conferinta Best of ESOMAR 2017 - Market Research in Romania: A 5th anniversary edition. Market Trends in Romania, cel mai important eveniment national al industriei cercetarilor de marketing. Prezentarile sunt sustinute de speakeri romani si straini de referinta in domeniul cercetarii de marketing. Keynote speaker-ul evenimentului este Tom De Ruyck, managing partner, InSites Consulting si profesor la IESEG Bruxelles.  Program eveniment...


Sedinta Senat Universitar

Agenda Sedintei ordinare a Senatului Universitar din 29.03.2017, ora 9.00, Aula Magna, cladirea "Ion N. Angelescu". Detalii...


Oportunitati de training si cercetare la Banca Centrala Europeana

International Conference on Business Excellence ICBE 2017

Pe 30 - 31 martie 2017, are loc editia a XI-a a "International Conference on Business Exellence" – ICBE 2017, organizata de Societatea pentru Excelenta in Afaceri si de Facultatea de Administrare a Afacerilor, cu predare in limbi straine. Pentru detalii, accesati site-ul conferintei. Programul conferintei...  


Targul ASE Job & Internship FAIR 2017

Pe 28 martie a.c., ASE, in colaborare cu Uniunea Studentilor Academiei de Studii Economice din Bucuresti (USASE), Asociatia Facultatilor de Economie din Romania si Fundatia ASE organizeaza cea de-a IV-a editie a targului ASE Job & Internship FAIR 2017. In cadrul acestui targ, vor fi prezenti reprezentanti ai marilor companii, viitori angajatori, care vin cu oferte variate in domeniile de interes pentru studentii si absolventii ASE. Va asteptam in cladirea I. N. Angelescu! 


Targul facultatilor la ASE
In perioada 27 - 31 martie a.c., ASE organizeaza Targul Facultatilor, in cadrul Saptamanii Portilor Deschise. Targul se va desfasura zilnic, intre orele 9.00 - 15.00, in cladirea I. N. Angelescu la etajul al III-lea. Liceenii vor asista la prezentarile celor 11 facultati, vor dialoga cu reprezentanti ai conducerii ASE, cu decani, cadre didactice si studenti, vor fi consiliati educational si li se vor prezenta perspective si oportunitati profesionale pe care le pot avea inca din timpul studentiei. Afis... 

Luna aprilie
Luna mai
Luna iunie
Luna iulie
Luna august
Luna septembrie
Luna octombrie
Luna noiembrie
Luna decembrie